Mototron tændspole
Kundeanmeldelser
mototron tændingsspole.
Et overkommeligt alternativ, hvor den vage tændingsspole ikke er nok.
Samme tændingsspole som AEM's" Smart Coil".
pin A: Signal fra Ecu.
Pin B: Jorden.
Pin C: Jorden.
Pin D: Jorden.
Pin E: +12v.
(se billede for forbindelse.)
Lever CDI-lignende Spark Energy-No CDI-modul behov
koster mindre end eftermarked LS1 -spoler
CAN monteres næsten overalt
tunerfunktioner
Massiv gnistenergi, op til 103 MJ!
Utrolig lang gnistvarighed, op til 2,9 ms!
op til 40 kV udgangsspænding uden at bruge en CDI!
Vejr og stødfast design
CAN monteres direkte på motoren
Tekniske specifikationer
Output (ingen belastning): 40 kV Minimum
Output (50pf belastning): 40 kV +/- 10%
Outputenergi: 103 MJ +/- 7 %
Peak Secondary Current: 102 Ma +/- 10%
ARC Varighed: 2,9ms +/- 10%
Drejningsforhold 71: 1
Maksimal strøm: 19 ampere
Maksimal batterispænding: 17 volt
Base Dwell: 3,0 ms
Maks. Kontinuerlig ophold: 9 ms, men overstiger ikke 40% driftscyklus
Max intermitterende ophold: 80% driftscyklus, 5 Sekunder maksimal
Matingstik: Packard /Delphi 12162825" Pull to Seat"
Pakningskontakter: Packard /Delphi 12124075" Pull to Seat"
Høj spændingstråd Terminal: Hei" tændrør top" stil
Väldigt kraftfull tändspole som jag har kört med i flera år och har alltid fungerat perfekt. Jag kör på 109 octan etanol och laddar en bit över 2 bar. Sen kör vi samma tändspolar på hans Eriksson funnybike som kör på metanol och laddar en bit över 3 bar.
Fungerar prefekt när man inte kan ha coil on plug spolar. Inbyggt drivsteg så man slipper ha extra tändmodul till styrsystemet.
Din anmeldelse:
At skrive en anmeldelse, skal du være logget ind.